Friday, February 25, 2011

sumpahan-sumpahan jin terhadap bayi yang kena keteguran





Di sana terdapat beberapa perkara menarik yang seronok juga seandainya kita kaji tentang sumpahan-sumpahan jin ini yang telah di singkap oleh orang-orang tua kita. bab tabur sekeliling rumah dengan garam kasar tu satu lah. baca aje 3 qul insha Allah mereka tu tak akan berani dekati lagi malam tuh. kalau dia datang juga malam lain tyu lain ceritalah.


demikianlah juga kita bawakan satu contoh untuk merawat bayi yang kena keteguran, ambilkan satu tempurung jantan yang ada lubang satu mata, bubuhkan tujuh tangkai cili kering, sebutir garam kasar yang di panggil sebuku garam jantan, dan seulas bawang merah tunggal lalu di lalukan tempurung tersebut di atas ubun-ubun budak sambil di bacakan tiga qulsaja sehingga habis. tuhuj kali pusing macam tawaf kat kaabah tu, lalu tempurung itu di tiarapkan atas bara api, inshalah keteguran itu akan lari




dengan cara macam ni, kalu mujarrab maka tak payahlah ibu-ibu dan ayah-ayah bersengkang mata berjaga malam padahal pagi esok kena bergegas awal ke opis. Allah SWT lah juga yang memiliki segala kekayaan.



No comments: