Tuesday, February 22, 2011

SIHIR YAHUDI MASOON 2





Setelah kumpulan yahudi mason ke 3 kembali dari Babyloon  ke Palastine, mereka telah merancang untuk mendirikan semula kerajaan Yahudi baru di atas saki baki kerajaan Nabi Sulaiman yang telah runtuh hampir 400 tahun yang lebih awal. Kumpulan mason ini telah bermesyuarat dan memutuskan untuk menubuhkan satu organisasi bawah tanah yang di namakan Freemasoon. mereka juga bersetuju untuk menetapkan satu perkiraan baru untuk masa yang mereka namakan sebagai kalendar tahun cahaya. Ini mereka sebutkan sebagai anne  ---








di zaman inilah jin-jin mula membohongi mereka dengan menyatakan bahawa Nabi Sulaiman adalah pengamal ilmu sihir yang hebat. dengan membisikkan agar mendapatkan kepingan-kepingan luh yang tertulis azimat, mereka mendakwa inilah warisan Nabi Sulaiman yang akan membantu mereka jadi kuat.Hakikatnya itu semuanya terhasil adalah melalui perantaraan jin. 
  maka mereka juga mula membolehkan beramal ilmu sihir di kalangan mereka. dengan ilmu sihir inilah , mereka juga mula berfikir mereka bahawa mereka adalah kuat, mempunyai kuasa dan tenaga luar biasa,


dengan penglibatan mereka yang lama ,panjang dan mendalam dalam ilmu sihir, maka kita dapati beberapa perkara: 

1)  marilah kita berfikir dalam satu sudut, orang-orang Yahudi adalah guru-guru yang diakui kepada cabang-cabang ilmu sihir yang berbagai-bagai. ahli-ahli silap mata terkemuka peringkat antarabangsa juga lazimnya ialah manusia yang berdarah Yahudi.


2) lahirnya filem-filem yang mengisahkan hero-hero yang hebat, malahan kartun-kartun yang menarik , yang telah banyak mengajak dan mengajar manusia berkhayalkan seratus kali jatuh dari bangunan yang tinggi pun, masih belum mati, ,, adalah di cipta pada asalnya oleh Bangsa yahudi yang berorentasikan kepada kehidupan yang sihir.




pada hari ini, tanpa cerita-cerita dan kartun-kartun hero yang masih tidak mati dengan seratus kali jatuh bangunan inilah, generasi kita tidak akan boleh hidup lagi, kerana mereka telah bersebati dengan menjadi tawanan kepada pemikiran Yahudi . demikianlah kuatnya pengaruh dan kesan pemikiran sihir Yahudi dalam masyarakat Islam dewasa ini. pemikiran dari sihir-sihir mereka telah menguasai anak-anak kita. Malang sekali kita tidak menyedarinya. 


  bilakah lagi kita akan sedar sepenuhnya????

No comments: