Tuesday, February 22, 2011

qarin 2

dalam perbincangan tentang qarin 1 satu saya telah menyebutkan tentang seekor serigala yang bernama solah nasr , bekas ketua perisik mesir zaman sosialis jamal abdul nasr, yang telah banyk membunuh ulama-ulama ikhwan tanpa di ketahui di mana kubur mereka.




dalam membicarakan tentang brain wash yang ia sendiri mengkaitkannya sebagai satu cabang daripa sihir moden yang mampu mengubah pegangan dan pemikiran manusia. solah nasr telah menyebut tentang keadaan lapar dan tidak tidur selama beberapa hari di sertakan dengan memancarkan cahaya pada muka mampu mengubah pegangan manusia dengan berkesan.




maka memang menjadi satu realiti yang di akui beliau, di samping menggunakan cara-cara kekerasan dan kejam, menyiksa dengan cara melaparkan dan menghalang tahantidak tidur selama beberapa hari di sertakan dengan memancarkan cahaya pada muka mampu mturut juga menggunakan cara begini untuk tujuan brain wash / sihir bertujuan supaya pendokong-pendokong ikhwan berpaling tadah dan menyokong sosialis yahudi itu




, b

No comments: