Saturday, February 19, 2011

dingin antara suami dan isteri

ungkapan "dingin" sebegini menerangkan tentang tiadanya tindak balas yang betul antara suami isteri semasa mereka berdua melakukan jimak. wujudnya halangan-halangan yang menghalang perasaan mereka sampai ke puncaknya menyebabkan bernyalanya satu perasaan memberontak tersemat dalam diri pasangan ini seperti duri yang menusuk bahagian kaki kita yang menghalang keselesaan kita untuk berjalan ke sana sini.


Asasnya ialah bahagian-bahagian tertentu kemaluan lelaki atau perempuan yang merupakan bahagian yang paling sensetif kepada setiap orang di samping mulut dan dada bagi seorang perempuan , telah bersifat lain dari kebiasaan di sebabkan oleh sebab-sebab yang perlu di kaji dan di teliti




secara moden, ia melihat mungkin ada faktor kecederaan atau kecacatan yang menghalang kesemua bahagian anggota tersebut berperanan dengan betul , tetapi berdasarkan ayat 102 surah al Baqarah, boleh terjadi kadang-kadang campur tangan iblis dan syaitan kerana bagi iblis dan syaitan, anggota tersebut adalah satu daripada sasaran utama mereka untuk mereka merosakkan manusia. contohnya berzina yang amat di sukai oleh syaitan dan sangat di benci pula oleh Allah SWT, sesiapa yang melakukannya adalah melakukan dosa yang sangat besar, adalah menggunakan alat kemaluan ini. tanpanya zina tidak akan berlaku.




penguasaan bahagian ini oleh syaitan boleh berlaku dengan beberapa cara seperti:




syaitan yang mengalir bersama darah lendir mengaktifkan bahagian kemaluan ini sehingga kemaluan ini menjadi sebegitu aktif sehingga seseorang manusia itu, di sebabkan desakan ini, tidak boleh membendung darinya dari perbuatan zina






demikianlah juga syaitan yang mengalir bersama darah lendir menlemahkan @ mempasifkan bahagian kemaluan ini sehingga kemaluan ini menjadi sebegitu pasif sehingga seseorang manusia itu tidak dapat menunaikan hak terhadap pasangannya yang halal.








hal ini boleh di perhatikan bilamana tiada kecacatan atau kecederaan yang di kesan tetapi masih berlaku halangan-halangan di bawah :




-tidak terbuka pintu kemaluan perempuan setelah di ketuk-ketuk oleh kemaluan suami
-kemaluan suami terus lembik bilamana berhadapan dengan kemaluan isteri
-pancutan berlaku awal


tiada keghairahan semasa bersama


ada rasa sakit semasa melakukan hubungan

No comments: