Tuesday, March 8, 2011

MENGENALI MANDUL AKIBAT GANGGUAN JIN





jin kepunyaan ahli keluarga sendiri mengganggu pasangan yang berkahwin, akibatnya sepanjang tempoh perkahwinan, pasangan ini hanya mengalami satu kali atau dua kali sahaja mengandung selama satu hingga tiga bulan kemudiannya hilang seolah di makan sesuatu makhluk halus yang tidak nampak di lihat oleh mata kasar.




DI Bawah ini saya yang dhaif dan kerdil tidak berperi ini himpunkan pengalaman-pengalaman orang-orang yang soleh dan lama berkecimpung dalam bidang ini beberapa contoh permasaalahan yang seringkali timbul berpunca dari gangguan jin:


1) seorang menantu yang berkelahi dengan mertua . mertua itu ada mempunyai barangan lama yang berupa makhluk halus 
2) salah seorang dari suami isteri itu pernah mendiami rumah( umpamanya menyewa sebuah rumah sewa yang pemiliknya ada memelihara atau mewarisi barangan lama yang berupa makhluk halus) . 
3) salah seorang dari pasangan suami isteri tersebut datang dari keturunan nenek moyang yang ada memelihara hantu raya, polong , pelesit atau lain-lain makhluk halus




4) salah seorang dari pasangan suami isteri tersebut
ada beramal amalan yang di sifatkan sebagai panas dan menjadikan benih cair. benih yang cair ini tidak mampu melekat antara satu sama lain.


5) terdapat gangguan saka pada salah seorang atau kedua-dua pasangan suami isteri tersebut









No comments: