Wednesday, October 26, 2011

kenapa isteri baik mintak cerai? suami bingung




Bayangkan seorang anak kita yang berusia lewat belasan tahun menyaksikan satu adegan seks di dalam media visual, pasti bayangan tersebut akan melekat di fikirannya selama bertahun-tahun lamanya. Gambaran ini akan menjadi penghangat untuk ia memuaskan keinginannya semasa melancap atau sebagainya lagi.

Demikianlah juga seorang isteri yang melalui perbualan dengan kawan-kawannya apatah lagi dengan kawan-kawannya yang lelaki kaki seks ,  membuka website thresome di pejabatnya setiap hari tanpa pengetahuan suaminya akan akan terkena tarikan magnet untuk menghayati nafsu tersebut. Demikianlah juga apabila ia membaca web site kisah curang yang di tulis oleh ahli-ahli nafsu yang bukan setakat  tidak takut lagi kepada dosa malahan tidak malu lagi dengan kejahatan yang di lakukannya.  Kebanggaan manusia-manusia berhati syaitan yang di pamerkan melalui internet dan  boleh di tatapi berulang kali di sepanjang waktu yang ia ingini akan menjadi satu dynamo baru kepada mereka untuk  menyegarkan syahwat mereka.

Ataupun gambar-gambar lucah yang di passingkan oleh kawan-kawan dan di lihat secara sembunyi-sembunyi di simpan di tempat selamat , yang tidak mungkin di geledah oleh suami juga boleh membuka jalan kepada isteri untuk berlaku curang kepada suaminya.

Berkhayal adalah suatu yang amat kuat dan dalam tarikannya kepada diri seseorang  tanpa di sedari oleh orang di sebelahnya walaupun orang itu adalah bergelar suami.

. Walaupun ramai manusia berkata bahawa bersetubuh adalah suatu yang menyeronokkan tetapi tetapi ramai orang walaupun tidak mengakui , adalah menikmati keseronokan berkhayal dan berfantasi secara lebih kerap dan mendalam lebih dari melakukan persetubuhan.


Sepasang suami isteri yang melakukan persetubuhan mungkin sedang berkhayal berseronok dengan seseorang yang lain. Sekiranya Hal ini berlaku, lazimnya  tidak di ketahui atau di perasankan oleh pasangan masing masing walaupun berlaku bertahun-tahun lamanya.

Seseorang  isteri apatah lagi di zaman post-modern ini, mungkin sudah tidak menyanyangi suaminya ataupun perasaan sayang tersebut menjadi semakin hambar dan tawar walaupun mereka mempunyai kekerapan melakukan persetubuhan sebulan sekali atau sekali dwi bulan, bilamana amalan-amalan tadi di lakukannya tetapi tidak di halang oleh sang suami lantaran ia tidakmengetahuinya./ tidak mengecamnya

Suaminya  hanyalah mampu terkejut bilamana perasaan ini meletup dan tidak dapat di sembunyikan lagi  oleh isterinya. Isteri meminta cerai dari suaminya dengan berkata hatinya telah tawar dengan suami tersebut. Suami hati suami terkedu kerana tak tahu di manakah silapnya padahal ia telah melakukan segala pengorbanan untuk membahagiakan rumah tangganya yang mana pembantunya adalah isteri yang telah berusaha meruntuhkannya.

Ramai suami yang tidak mengetahui bahawa hakikat saying isterinya tidak mendasari kehatinya? Mengapa hal ini berlaku kepada isteri?

Kerana sihir? Mungkin
Kerana saka? Mungkin
Kerana lain-lain? Mungkin

Apa dia yang lain-lain tu???

Bersambung  

seseorang   ----

No comments: